Jyty tarjoaa jäsenilleen työelämätaitojen webinaarisarjan – ilmoittaudu mukaan!

1.9.2020

yty toteuttaa syksyn 2020 aikana työelämätaitojen ja työhyvinvoinnin eri aiheita käsittelevän 7-osaisen webinaarisarjan, joka on jäsenille maksuton. Etäyhteyksillä tapahtuvan luentosarjan toteutuksesta vastaa koulutuspalveluja tarjoava Coolla Oy. Yhden tunnin webinaareilla on kullakin oma luennoitsija.

Jytyn jäsenet ilmoittautuvat webinaareihin alla näkyvien linkkien kautta. Ilmoittautumisen jälkeen osallistuja saa sähköpostiinsa vahvistuksen ja linkin webinaariin. Webinaarin voi katsoa myös myöhemmin tallenteena, joka toimitetaan ilmoittautuneen sähköpostiin.

Jyty järjestää syksyn aikana kaikille jäsenilleen myös muita webinaareja, joista tiedotetaan tarkemmin myöhemmin syksyllä. Suunnitteilla on mm. ammattialakohtaisia webinaareja, jotka ovat osa Jytyn ammattialatoimintaa. Jytyn koulutukset, webinaarit ja tilaisuudet löytyvät koulutuskalenterista ja tapahtumakalenterista.

Työelämätaitojen webinaareihin ilmoittautuminen:

WebinaariIlmoittautumislinkki
16.9.2020 klo 16-17 Tunteet työelämässä, Petra Alijärvihttps://www.lyyti.in/Tunteet_tyopaikalla_5679
1.10.2020 klo 17-18 Tulosta työnhakuun, Susan Caloniushttps://www.lyyti.in/Tulosta_tyonhakuun_4463
22.10.2020 klo 17-18 Aivotaidot työssä, Nina Uusitalohttps://www.lyyti.in/Aivotaidot_tyossa_2887
12.11.2020 klo 18-19 Työergonomiaa -suojele itseäsi,
Ari Juvankoski
26.11.2020 klo 18-19 Vakuuta ja vuorovaikuta sosiaalisessa mediassa, Satu Rämöhttps://www.lyyti.in/Vakuuta_ja_vaikuta_sosiaalisessa_mediassa_0589
3.12.2020 klo 11.30-12.30 Pomo - vahvista resilienssiäsi,
Johanna Vilmi
3.12.2020 klo 18-19 Mielen voimaa -rentoa iltaa, Jonna Huomohttps://www.lyyti.in/Mielen_voimaa__rentoa_iltaa_9572

Lue lisää: Webinaarikuvaukset ja luennoitsijat (pdf)