CityShoppari

14.6.2021

​Ammattiliitto Jytyn jäsenet ja Jytyyn liittyvät uudet jäsenet saavat nyt jäsenetuna CityShoppari 2021 -sovelluksen. Mobiilisovellus toimii kännykässä, ja se on jäsenille ilmainen. CityShoppari-etu on tarkoitettu vain Jytyn työvoimajäsenille, joten kannatusjäsenet eli eläkeläiset eivät voi ottaa etua käyttöön.

• CityShoppari-sovelluksella saat noin 300 yrityksen 1 000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2 000 liikkeessä ympäri Suomea.

• Sovellus on helppokäyttöinen, ja näet kaikki edut kätevästi yhdestä paikasta. Lähelläsi olevat yritykset löytyvät listattuna etäisyyden mukaan.

• CityShoppari-sovellus on ladattavissa Google Play, App Store ja Huawei AppGallery -sovelluskaupoista.

• CityShopparisi on aktiivinen 1.6.2021.–31.5.2022.

Ohjeet CityShoppari-etujen käyttöönottoon ja kirjautumiseen:

• LATAA CityShoppari-sovellus sovelluskaupastasi ja ASENNA sovellus.

• AVAA sovellus

• Tämän jälkeen SALLI SIJAINTI. Sovellus tarvitsee tämän oikeuden toimiakseen oikein ja näyttääkseen sinulle lähinnä olevat edut. Sovellus ei kerää sijaintietojasi.

• Jos olet liittynyt Jytyyn ennen 15.5.2021, valitse vasemmasta ylävalikosta kohta LIITTO/YRITYSASIAKAS ja mene kohtaan KIRJAUDU JÄSENNUMEROLLASI. Kirjaudu sovellukseen lisäämällä jäsennumeron eteen etuliite JY esim. JY000000.
    Huom! Apple eli iPhone-puhelimessa pitää antaa tämän jälkeen vielä SALASANA, joka on CITYS.

• Jos olet liittynyt Jytyyn 15.5.2021 jälkeen, tilaa sovellukseen kertakäyttöinen salasana lähettämällä tekstiviesti JYTY numeroon 04573960174 (norm. tekstiviestin hinta). Tämän jälkeen mene sovellukseen ja valitse vasemmasta ylävalikosta kohta LIITTO/YRITYSASIAKAS ja sen jälkeen KIRJAUDU SALASANALLA. Kirjaudu sovellukseen tekstiviestillä saamallasi salasanalla.

Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi (muovi- tai mobiilikortti) tai Jytyn jäsenen sähköisestä asiointipalvelusta Jässäristä.

CityShopparin asiakaspalvelu:

Jos sinulla on ongelmia sovelluksen lataamisessa tai käyttöönotossa, olethan yhteydessä suoraan CityShopparin asiakaspalveluun:
puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9–16) tai palaute@cityshoppari.fi