Tervetuloa työhyvinvointipäiville!

Jytyn Etelä-Suomen aluetoimisto järjestää tämän vuoden tyhy-päivät 3.-4.10.2020 Naantalin kylpylässä. Tarjolla on elämyksellinen viikonloppu Naantalin kylpylässä ja vanhan kaupungin ympäristössä Sinulle, joka kaipaat pientä hengähdystaukoa arjesta. Luvassa on mielenkiintoisia luentoja sekä käytännön harjoituksia oman hyvinvoinnin lisäämiseksi. Päiviin sisältyy ulkoilua raikkaassa syysilmassa, hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Näiden päivien jälkeen olet energisempi ja mukaasi saat uusia vinkkejä että ystäviä.

Ajankohta: la-su 3.-4.10.2020
Paikka: Naantalin kylpylä, Naantali
Ilmoittautumiset Jässärin kautta.

Kurssipaketin hinta:
210€ / henkilö (majoitus 2hh)
265€/ henkilö (majoitus 1hh)
134€/ henkilö, ilman majoitusta.

Kysy työnantajasi tukea osallistumismaksuun!

Ilmoittautuminen tulee tehdä jässärin kautta. Ota yhteyttä yhdistyksesi koulutusvastaavaa ennen ilmoittautumista. Selvitä, tukeeko yhdistyksesi osallistumista koulutukseen. Osa työnantajista tukee työntekijöiden työhyvinvointia, joten tätä kannattaa kysyä myös työpaikalta.

Ilmoittautumiset:
Jässärin kautta. Ilmoittautuminen päättyy 6.9.

Peruutukset:
Mikäli kurssille osallistuminen perutaan viimeistään neljätoista (14) päivää ennen kurssin alkua, yhdistykselle ei aiheudu kuluja. Peruutuksen tapahtuessa 0-13 päivää ennen kurssin alkua, peritään puolet kurssimaksusta. Mikäli osallistuja jää kokonaan tulematta, eikä ilmoita siitä, peritään koko kurssimaksu.