Webinaarikalenteri (kevät 2022)

8.2. Kuinka työympäristöä kehitetään, kun teknologia muuttuu yhä nopeammin?
15.2. Tunne- ja kohtaamistaidot sosiaali- ja terveysalalla
20.2. Vaikuttava CV ja työhakemus – lähtemätön ensivaikutus työnantajaan
23.2. Kirjailijavieraina Heidi Backström ja Laura Hakanen: Kyyry, kirja kotiseutuvieraudesta
7.3. Työnhakuprosessin ABC – kuinka vakuutat työhaastattelutilanteessa livenä tai videon välityksellä
14.3. Lapsen mieli - Mielenterveyden vahvistaminen varhaiskasvatuksessa
16.3. Radikalisoitumisen tunnistaminen ja kohtaaminen nuorisotyössä
21.3. Voimaa mielenterveydestä! Koululaisen mielenterveyden vahvistaminen
23.3. Miten varmistat kilpailukykysi työmarkkinoilla
28.3. Kehon ja mielen rauhoittamisen työpaja
29.3. Viestintäaiheinen luentowebinaari
4.4. LinkedIn tutuksi ja tehokäyttöön
3.5. Muistisairaan tunnistaminen ja kohtaaminen
18.5. Työkaluja tasa-arvoiseen ja yhdenvertaiseen kohteluun työpaikalla
24.5. Tietojärjestelmäviidakko hyvinvointialueiden valmistelussa
2.6. Kirjastopäivien etkot

Lue lisää tapahtuma kalenterista ja ilmoittaudu!

Työhyvinvointipäivät Haikon kartanossa

Etelän työhyvinvointiviikonloppu lähestyy!

Lämpimästi tervetuloa Etelä-Suomen alueen työhyvinvointipäiville! Suosittu viikonloppu järjestetään ajalla 21.-22.5.2022. Tapahtuman tarkoituksena on antaa osallistujalle uusia työkaluja ja eväitä omassa työssä jaksamiseen mukavassa ja rennossa ilmapiirissä. Viikonlopun ohjelmassa on runsaasti eri liikunta-aktiviteetteja frisbeegolfista säkkituolirentoukseen sekä mukavaa yhdessäoloa kauniissa Haikon kartanon miljöössä. Halukkaille on lisämaksusta tarjolla myös Inbody- kehon koostumuksen mittaus tai huippukylmä (tästä erillinen Webropol-kysely). Pakkaa mukaan liikunnallista sisä- ja ulkovaatetusta.

Tule paikalle yksin tai kaverin kanssa, tapahtuma on avoin kaikille työssä käyville Etelä-Suomen jytyläisille! Ilmoittautuminen kurssille tapahtuu Jässärin kautta.

Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa Oma Hämeen henkilöstöetuihin. Kartoitamme kyselyllä toivotuimpia henkilöstöetuja. Osallistu ja vaikuta!

Tervetuloa M/S Jyty 2022 -jäsenristeilylle – ilmoittautuminen on alkanut!

M/S Jyty 2022 – hyvinvointia aalloilla on kaikille Ammattiliitto Jytyn jäsenille tarkoitettu hyvinvointi- ja virkistäytymisristeily Tallinnaan 7.–8.10.2022. Jytyn vuoden suurimman jäsentapahtuman laivana toimii upea Silja Europa. Ohjelmassa mm. verkostoitumista ja hauskanpitoa, yllätysesiintyjä, yhteistyökumppaneihin tutustumista sekä tv-kasvo Anna Perhon pitämä hyvinvointiluento.

Aikataulut

Lähtö Helsingin Länsisatamasta (Terminaali T2) perjantaina 7.10. klo 18.30. Maihinnousumahdollisuus lauantaina 8.10. Tallinnassa (D-Terminaali) lauantaina 8.10. klo 8–12. Paluu Helsinkiin lauantaina 8.10. klo 16.

Ohjelmassa mm.

·         Verkostoitumista ja hauskanpitoa muiden jytyläisten kanssa.

·         Leikkimielisiä kilpailuja ja Jytyn yhteistyökumppaneihin tutustumista.

·         Avajaistilaisuudessa mukaansatempaava yllätysesiintyjä.

·         Toisen risteilypäivän hyvinvointiluennoitsijana tv-kasvo Anna Perho.

Hinnat

Hinnat alkaen 4hh:n B-luokan hytti 85 € / hlö. Hintaan sisältyy risteily valitussa hyttiluokassa, Jytyn ja laivan järjestämän risteilyohjelman, Buffet-illallisen ruokajuomineen sekä meriaamiaisen.

Hytit

Hyttiluokkia löytyy useita. Hinta määräytyy hyttiluokan mukaan. Katso hyttiluokat ja niiden hinnat Matkapoikien varaussivuilta.

Ruokailut

Laivalla tarjoillaan buffet-illallinen sekä meriaamiainen. Lauantain lounasbuffet lisämaksusta. Perjantaina 7.10. ensimmäinen päivälliskattaus on klo 17.45 ja toinen päivälliskattaus on klo 20.30. Lauantaina 8.10. meriaamiainen on tarjolla klo 7–10.

Liityntäkuljetukset

Jyty kustantaa matkat satamaan ja takaisin pienen omavastuun ylittävältä osalta jos käytät yhteiskuljetuksia. Katso liityntäkuljetukset Matkapoikien varaussivuilta.

Oman yhdistyksen tuki

Ennen varaamista, tiedustele omalta yhdistykseltäsi mahdollisuutta tukea risteilymaksussa ja varauksien hoitamisessa. Yhdistyksillä on mahdollisuus hoitaa varaukset ja lipputilaukset Matkavekkaan ryhmävarauksena. Mikäli yhdistyksesi tekee ryhmävarauksen, älä enää itse ilmoittaudu erikseen.

Matka-asiakirjat

Jokaisella matkustajalla tulee olla matkalla mukana oma voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti.

Lisätietoja risteilystä: M/S Jyty 2020 Tallinnaan (pdf)

Jäsenristeilyn varaukset Matkapoikien sivuilta:

Matkapojat.fi/jyty

Ryhmävaraukset: my.surveypal.com/JYTY--risteily-2022

Lisätietoja jäsenristeilystä Jytyn nettisivuilta:

M/S Jyty 2022 -risteily

JYTY KANTA-HÄME RY TUKEE JÄSENEN RISTEILYÄ 50€.

MATKA TULEE VARATA JA MAKSAA ITSE.

HYVITYKSEN SAA AULILLE TOIMITETTUA KUITTIA VASTEN.

auli.hieta@hame.fi

TJS-työhyvinvointiwebinaari
Rohkeus myötätuntoon
18.5.2022 klo 16–17 verkossa

Työelämässä tarvitaan myötätuntoista rohkeutta toisten kohtaamiseen ja yhteiseen kehittämiseen. Myötätuntoisilla teoilla on tutkimusten mukaan mitattavissa oleva vaikutus työmotivaatioon, tehokkuuteen ja tuloksiin. Rohkeus toimia myötätuntoisesti on vahva yhteiskunnallinen voima.
Tule kuuntelemaan TJS Opintokeskuksen työhyvinvointisarjan ensimmäiseen webinaariin, millaisia näkökulmia myötätuntoinen rohkeus sisältää.
Luennon yhteydessä tarjoamme mahdollisuuden käydä ja jatkaa keskustelua ja reflektoida kuultua Howspace-alustalla.
Maksuton luento on suunnattu Akavan ja STTK:n
liittojen jäsenille.

Puhujana professori
Anne Birgitta Pessi

Pessi on kansainvälinen tutkija ja innostava, erittäin pidetty luennoitsija, joka työskentelee Helsingin yliopistossa kirkkososiologien professorina sekä vierailee säännöllisesti tutkijana mm. Stanfordin ja Bostonin yliopistoissa. Parhaillaan Pessi tutkii kahden tutkimustiiminsä kanssa muun muassa myötätunnon voimaa yhteiskunnassa kuten myös inhimillistä työelämää ja myötätuntoharjoitteiden voimaa yhteisöissä.
Ilmoittaudu tästä 16.5. mennessä

Anne Birgitta Pessi

Jytynuoret goes Ruisrock 8.-10.7.2022

Lähde nauttimaan festareista, tapaamaan muita nuoria jytyläisiä ja viettämään hauskaa viikonloppua porukalla! Olemme varanneet 20 lippua Ruisrockiin, joten toimithan ripeästi. Jaamme jäsenhintaiset liput ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on sitova. Vahvistuksen osallistumisesta saat sähköpostitse maanantaina 27.6.

Omavastuuosuus kolmen päivän Ruisrock 2022- lipuista on yhteensä 100 €. Pyydämme sinua maksamaan sen Jytyn tilille. Saat maksutiedot sähköpostiisi ilmoittauduttuasi.

Ilmoittaudu Ruisrockiin

Jytynuoret goes Tikkurila Festivaali 21.-23.7.2022

Tervetuloa mukaan jytyttämään Tikkurilaan heinäkuussa! Tikkurila Festivaali on kotimaiseen musiikkiin keskittyvä musiikkifestivaali, joka järjestetään Hiekkaharjun liikuntapuistossa Vantaan Jokiniemessä. Tapahtuman toteuttaa Nelonen Media Live.

Olemme varanneet 20 lippua festivaalille, joten jos olet nopea, pääset bilettämään edulliseen hintaan. Jaamme jäsenhintaiset liput ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on sitova. Vahvistuksen osallistumisesta saat sähköpostiisi maanantaina 27.6.

Omavastuuosuus kolmen päivän Tikkurila festivaali -lipuista on yhteensä 70 €. Pyydämme sinua maksamaan sen Jytyn tilille. Saat ilmoittauduttuasi maksutiedot sähköpostiisi. Voit myös tiedustella omalta yhdistykseltäsi tukea omavastuuosuuden maksamiseen

Ilmoittaudu Tikkurila-festivaalille: